17 maj 2013

Fredag

Det går så fort... Dagar, veckor...år!!! Det är snart skolavslutning! Helt galet! Vi ska få låna en husbil i sommar, jag är så lycklig! Så snälla människor det finns som gör så att jag och grabbarna kommer iväg lite. Det behöver vi. Helst nu direkt!

Det går bra med maten. Känns tungt i mellanåt. Men känner att jag mår mycket bättre. Mindre ont. Och det är största vinsten! Den bästa kommentaren kom spontant igår när jag träffade en bekant genom jobbet: Oj, va pigg och fräsch du ser ut! Känns bra att det syns på utsidan att jag mår ganska bra på insidan. Pigg är jag då rakt inte. Somnar före barnen på kvällarna. Nu när det är fint ute... men jag är så fruktansvärt trött. Klockan är inte ens nio nu och jag skulle kunna somna sittandes...

Idag har jag varit till Hofors och vårt möte med ledningsgruppen. Känns otroligt bra att vi har dessa. Känner mig lite ensam i mellanåt... så det känns skönt att träffa de andra och bolla idéer.

Vi har haft anställningsintervjuer också, och nu känns hösten hur kul som helst! Jobba på med studieprogrammet så är det bara å anmäla sig till höstens cirklar sen! :-)

Grabbarna är på disco nu så jag ska strax iväg och hämta dom.
 I morgon ska vi fixa lite med gräsmattan. Det blir så fint! Sen ska vi försöka komma in och titta på lite lastbilar också. Får se hur mycket vi hinner. På söndag blir det en fotbollsdag. Johannes ska till Dala Floda på match och Simon ska till Kvarnsveden på match. Skojsigt!

Var rädd om er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar